Regietip #6: Applaus als primaire doelstelling (publiek)

Onafhankelijk cloud advies
Team-up voor onafhankelijk Cloud advies – met waarde achteraf bepaling!
1 juli 2015
Regietip #7: van Gordon Ramsay – wat is het probleem?
19 juli 2015
Toon alles

Regietip #6: Applaus als primaire doelstelling (publiek)

Primaire doelstelling

Regietip #6 is om de gebruikerstevredenheid als primaire doelstelling te hanteren. Neem ook écht verantwoordelijkheid door de regie te nemen over: het plot, het script, de juiste spelers te selecteren en hen te laten groeien.

Toneel gaat altijd om een voorstelling van spelers voor publiek – die er zonder regisseur niet zouden zijn geweest. Alles in het theater staat in het teken van dat ultieme moment…het applaus dat men ontvang van het publiek na een succesvolle voorstelling. Helaas zien wij in de praktijk dat de afstand tussen business en ICT wel erg groot is geworden. Met (Cl)outsourcing wordt deze alleen maar groter. Kies daarom bewust welke competenties je wel of niet wil outsourcen.

Bijna 80% van organisaties vindt dat hun ICT-regisseurs niet over de juiste competenties beschikken. Hoe regisseert u uw ICT? De IT Regisseur neemt u mee in de lessen van een toneelregisseur.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *