We worden overspoeld met nieuwere, ogenschijnlijk snellere en meer effectieve ICT-methodieken. Deze worden vaak gezien als vervanging van processen die ICT Service Management overbodig maken. Processen of niet, iedere ICT-afdeling zal toch de ICT-dienstverlening moeten: afspreken, leveren, herstellen en wijzigen. De vraag is dus niet of, maar hoe processen worden toegepast. Klassiek ICT service management, gericht op controle die onvoldoende de business ondersteund, is niet de oplossing. Modern klantgericht procesmanagement, met duidelijke afspraken en een beperkt aantal processen is dat wel. Laat ICT-medewerkers binnen kaders hun vakmanschap etaleren en kom daarmee “in control”.
Nieuwe ICT-methodieken:
Dit onderwerp is onderdeel van onze MeetUp op donderdag 28 september 2017 over modern IT Service Management en Innovatie met FSM/ISM. TeamUp en meld u hier aan of noteer deze afspraak vast met potlood in uw agenda!
Speciaal voor deelnemers aan de Meetup stellen we tot en met oktober 2017 een gratisgebruikersenquête of beheerdersenquête ter beschikking. Daarmee krijgt u een beeld over de gebruikersvaring of de ICT-dienstverlening vanuit beheerperspectief als basis om uw IT-dienstverlening te verbeteren.