Digitale transformatie is een noodzaak om te overleven. Het betekent voor ICT-afdelingen de verandering van de ‘basis op orde” en “kostenpost” naar “ICT als enabler” met nieuwe digitale diensten en omzetkanalen. Tegelijkertijd dient de ICT-afdeling meer te doen met minder, dus ook de servicelevels en de ICT-efficiency te verbeteren. Hoe beter uw moderne ICT Service Management processen zijn ingericht, hoe meer klantgericht en volgens afspraak u de ICT-dienstverlening kunt leveren. Kortom, hoe beter u kunt omgaan met de gevolgen van digitale transformatie.
Dit onderwerp is onderdeel van onze MeetUp op donderdag 28 september 2017 over modern IT Service Management en Innovatie met FSM/ISM. TeamUp en meld u hier aan of noteer deze afspraak vast met potlood in uw agenda!
Speciaal voor deelnemers aan de Meetup stellen we tot en met oktober 2017 een gratisgebruikersenquête of beheerdersenquête ter beschikking. Daarmee krijgt u een beeld over de gebruikersvaring of de ICT-dienstverlening vanuit beheerperspectief als basis om uw IT-dienstverlening te verbeteren.