Onze toegevoegde waarde?

Wij leveren een significante bijdrage aan een efficiëntere bedrijfsvoering en een hogere gebruikerstevredenheid en helpen klanten om weer grip te krijgen op hun ICT.

Bepalen ICT-strategie

toekomstgerichte ICT-strategie ontwikkelen die aansluit bij de doelstellingen en ambities van de klant.

Opstellen Business case

Heldere businesscase optellen om de toegevoegde waarde en haalbaarheid van IT-projecten te onderbouwen. ​

Begeleiden aanbesteding

Complexe IT-aanbestedingen begeleiden van het formuleren van eisen tot de selectie en contracteren van leverancier.

Migratie infrastructuur

Infrastructuurmigraties coördineren om IT-omgevingen efficiënt en zonder onderbrekingen te moderniseren.

Migratie Cloud

Cloudmigraties coördineren met focus op applicatiemigratie, continuïteit, veiligheid, en in beheer name.

Implementatie ERP

ERP-implementaties aansturen om bedrijfsprocessen optimaal te integreren en te ondersteunen.

Implementatie HRM

HRM-oplossingen implementeren om personeelsprocessen te digitaliseren en te optimaliseren voor meer efficiëntie.

Implementatie IAM

Identity & Access management implementeren om toegangsbeveiliging en het gebruikersbeheer te versterken

Cybersecurity management

Cybersecuritymanagement systemen en processen inrichten om organisaties te beschermen tegen digitale dreigingen.

Transitie outsourcing

Organisaties begeleiden bij uitbesteden van IT-diensten, inclusief contractbeheer en transitiemanagement.

Opzet shared service center

Shared service centers implementeren om kosten te verlagen en dienstverlening te verbeteren incl. verandermanagement.

Portfoliomanagement & PMO

Portfolio- en projectmanagement processen implementeren en PMO’s inrichten voor effectiever projectbeheer.

Optimaliseren Servicemanagement

IT-dienstverlening verbeteren door gestructureerde servicemanagement processen op basis van ISM-framework.

Opzetten regieorganisatie

Regieorganisaties inrichten om controle te behouden over uitbestede IT-diensten op basis van het SIAM-framework.

Verandermanagement

Tijdelijke managementrollen invullen om organisatorische uitdagingen te overbruggen en veranderingen te sturen.