
Agile, DevOps, Bimodal-IT, Lean-IT – Oude wijn in nieuwe zakken, of toch meer?
31 juli 2017
MeetUp – Service Management en Innovatie
14 augustus 2017Management en gebruikers willen snel de nieuwste innovaties zoals Cloud computing, BYOD en mobiliteit. Als de ICT-afdeling niet levert, dan schaft men de middelen desnoods zelf aan. Om te kunnen innoveren moet de basis ICT-dienstverlening op orde zijn. Als je de hele dag brandjes blust is er geen tijd voor innovatie. Door te focussen op kerntaken kunnen behoeftes sneller gefaciliteerd worden. Dit alles vraagt om efficiëntere ICT-dienstverlening. Maar hoe krijg je die basis op orde? Welke kerntaken doe je zelf en wat niet? Hoe voer je een goede regie en hoe pak je innovaties gestructureerd op?
Dit onderwerp is onderdeel van onze MeetUp op donderdag 28 september 2017 over modern IT Service Management en Innovatie met FSM/ISM. TeamUp en meld u hier aan of noteer deze afspraak vast met potlood in uw agenda!
Speciaal voor deelnemers aan de Meetup stellen we tot en met oktober 2017 een gratis gebruikersenquête of beheerdersenquête ter beschikking. Daarmee krijgt u een beeld over de gebruikersvaring of de ICT-dienstverlening vanuit beheerperspectief als basis om uw IT-dienstverlening te verbeteren.